четвер, 12 січня 2017 р.

      Безмежність очей, безмежність любові..
                                 Ці рядки я присвячую Тобі!

Жодні слова не в стані описати мою любов до неї. Жодні звуки не передають милозвучність її слів. І не вистачить сили обіймів, щоб залишитись у них на вічність.
Мене майже ніколи не було поряд, коли я була їй потрібна, як ніхто інший. Мені прикро, що я розумію це тільки тепер.
Її витримці і нервам може позаздрити кожен. Внутрішня сила цієї жінки немає меж. Вона сильна і непохитна, немов скеля проти вітру.
Я пишу це тобі, і точно переконана, що ти це прочитаєш. Я дякую, що саме ти стала моєю мамою. Тією мамою, про яку мріє кожна дитина.
Ти завжди вміла підтримати і сказати те, що змінювало стан речей і ситуацій моментом.
Ти завжди чекала новин, не спавши до ранку. Прокидалась з сонцем, сиділа поруч, коли снилися жахи.
Ти та, любов до якої була до народження, є всередині, і буде існувати ще довго-довго після.
Моя перша країна, в якій я зародилась і ділила помешкання протягом 9 місяців з такою ж бешкетницею.
Ти моя мама, моя найпрекрасніша жінка, моя опора і підтримка. Моя крізь тисячі кілометрів.
Одна з тих, хто приклав титанічних зусиль, щоб я стала тією, якою я зараз є.
Я помічаю твої слова, твої звички, твої пристрасті і твої емоції в собі. Завдяки тобі я навчилась долати страх, навчилась бути сильною і при будь-яких обставинах залишатись собою.
Я безмежно вдячна Богу, що дав можливість бути саме твоєю дитиною. Бо важко уявити, когось іншого на місці моєї мами в обличчі чужої мені жінки.

Стискаю в обіймах міцно- міцно і відпускати більше не хочу!


               
                    Тіна Кароль- Материнська любов



Немає коментарів: