пʼятниця, 30 грудня 2016 р.


         Ти міг бути ним, тепер ти вже просто ніхто.

Після усіх побачень, урочистостей, день народжень, я бігла до нього, ділила враження поруч з ним. Мені було легше, коли поміж усіх думок і слів, він ніжно торкався моїх завжди холодних рук. Ми засинали разом, бажаючи один одному гарної ночі. Я могла йому читати свої вірші, і знала, що не буду засудженою. Я могла сказати :
 « Залишся» і він нікуди не йшов.
 Де зараз знайти сили, щоб після усіх ніжностей, поставити крапку усьому. Усьому, що було до і могло бути після?
В моїх архівах збережені теплі обійми і спільні знімки, і не маю бажання пакувати валізи і просто викликати таксі. Чому в більшості випадків, мовчання гірше, ніж образливі слова, які, наче каміння летять у твою адресу?

Я кричу: « Схаменись, мене ніхто не врятує після». Ти всього лиш виходиш, забувши у мене своє пальто. 



                       Rachael Yamagata–Full On

Немає коментарів: