вівторок, 3 листопада 2015 р.

                                                Hello from the outside

Теплими словами розпочинаються  розділи нових книгМій місяць листопад змінює колір з ніжно-жовтого на багряно-червонийФіліжанки кави збільшуються до максимуму.
Дзвінки стають короткими,кількість  непрочитаних смс  швидко зростає до сотні.
Памятаєш ,спільні пісні та теплі обійми?

Спільне місто змінило думкиТоді вони були різні,а тепер стали подібнимиЯ намагалась переконувати себе у сприйнятті вже моєї дісностіБув момент ,коли я хотіла залишити все 
як є,проте ,був момент,коли я ще більше хотіла усе змінити.

Ми не любимо говорити про нас,справжніх і до болю відданих комусьДесь там бється серце,наповненне любовю тільки до однієї людиниІ чомусь ,завжди ця любов приносить
з собою смуток і внутрішню прірвуЯ не хочу заповнювати порожнечу кимось іншим,
знаючи що десь поруч є ти.

Бувають моменти ,які одним повідомленням змінюють наше життяОсь перед тобою дійсність,всього на всього єдина мить,яка змушує тебе стати іншимЯ рідко зустрічаю тих,
поруч з якими хочеться житиЗавжди поруч тільки ті,з якими існуєш і не більше.
Ось він.З першого рядка,погляду,слів став ріднимОтим близьким,які зустрічаються так рідко(!)

Якби він був подарунком на вітрині,то я б була тією маленькою дівчинкою,яка безупину смикала маму за руку зі словами:”Купи ось це,будь ласка!” Ще вранці я не хотіла початку цього дня,
але вечір  дав мені певний стимул прокинутись завтраМожливо,що це лише початок і надіюсь на те,що цей початок матиме вдалий кінець.

Немає коментарів: