неділя, 1 листопада 2015 р.

Don't Date a Girl Who Travels


 " Лечите душу ощущениями, а ощущения пусть лечит душа ".

Чесно кажучи, Краків ніколи не був мені  близьким ,ніколи не надихав, і навіть більше- я ніколи не хотіла його відвідати. Моє перше враження було жахливим, щоб не сказати щось гірше. Причиною мабуть було довге очікування такої близької дійсності і холодна злива, яка почалась як тільки я перетнула український кордон. Початок осені без дощу був би не осінню. Я відчувала себе чужою і краківський вокзал не дав мені прихистку (рік тому). Я була впевнена, що я не хочу там ні жити, ні навчатись.. І взагалі ніколи туди не приїзджати..і не повертатись. Пройшов рік, кінець жовтня. Отримала я б це повідомлення хвилиною пізніше, я б відмовилась (говорю відверто!)
Ця поїздка була неочікуваною. Я рідко кидаю все і їду . Такі моменти були тільки двічі(і власне, ось це другий). Я завжди можу знайти причини ,’’чому я не..’’Але сьогоднішній день дав мені можливість змінити своє рішення, залишити усе  за плечима  і поїхати. Гарна компанія, кава і осінь за вікном зуміли прискорити час і за годину я опинилась зовсім в іншому світі.
Найсолодші краєвиди не зовсім рідного міста захопили мене вмить. Я прониклась історією колишньої столиці. Мені захотілось пізнати це місто з іншого боку. Вулиці нагадували старовинну Венецію, музика, яка лунала на головному ринку дозволяла залишити думки у Франції. Часом виникало бажання сказати : “Напевно,ось така вона Європа.  Де б ти не був,а частина кожного куточка світу у тебе в кишені ”.
Гарячий глінтвейн дозволив мені стати вільною думками і залишити всі проблеми десь в іншому просторі. Я сиділа, насолоджуючись дійсністю і красою, яка мене оточувала. Я відчула себе на материку, омитому безкрайнім океаном і синім небом, яке не мало жодної лінії горизонту. Мені не хотілось нікуди бігти, йти або що – небудь змінювати. Ось цей момент істини, коли ти хочеш зупинити час і відпочити від навколишнього світу і його внутрішніх чинників.

Після відвідування саме таких місць, є величезне бажання писати і ділитись емоціями(принаймі,часом навіть в декількох реченнях , іноді в скупих рядках!) Якщо випадає можливість їхати, забувайте усе і прямуйте на зустріч новим містам і враженням. Тримайте міцно за руку сьогодні, проводьте час з рідними серцю людьми, насолоджуйтесь моментами і не будьте скупими на теплі слова, коли вони поряд.

Немає коментарів: